Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2015 20:41 - До всички блогъри и ръководството на блог.бг
Автор: anibel Категория: Новини   
Прочетен: 6695 Коментари: 18 Гласове:
33

Последна промяна: 03.05.2015 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте! Обръщам се към всички блогъри и най-вече към ръководството на блог.бг с едно предложение. Да се помисли за място, където да бъдат почитани всички починали блогъри, които са публикували в блог.бг. Хубаво би било да може да се изпращат картички с цветя. Случва се така, че макар и близки понякога не разбираме за новината, чакаме любимият автор да качи ново произведение и се чудим защо го няма. Има хора, които биха искали да изкажат съболезнования и да споделят скръбта си заедно с други, които също тъгуват. А и смятам, че би било хубаво блог.бг да почете починалите си потребители. Много ще се радвам, ако подкрепите предложението ми и ако то се осъществи.
Благодаря за вниманието.



Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. f873 - Съм - ЗА!
02.05.2015 21:02
Съм - ЗА!
цитирай
2. valeska - ...
02.05.2015 21:58
Подкрепям!
цитирай
3. vishnichka - Подкрепям също, имаше подобно предложение преди две три години,
02.05.2015 22:09
някои от блогърите сложиха в памет линкове към блогрола си, но иначе друго не се направи по въпроса...
цитирай
4. bryunetsnakovalnia10 - Идеята е чудесна!
02.05.2015 22:10
Подкрепям!
Нещо повече:
Ако Управата на блога не те чуе и не предприеме стъпки по реализацията - аз ще го направя.
Но нека спортсменски изчакаме един месец тяхната реакция.

Поздрави!

ПС: Популяризирам постинга при мен.
цитирай
5. paciencia - Подкрепям, Ани!
02.05.2015 23:05
Подкрепям, Ани!
цитирай
6. f873 - Не е ли по-добре да се използва това!
02.05.2015 23:10
" Коя тема е най-интересна за вас?"
http://blogvalna.blog.bg/novini/2015/04/29/koia-tema-e-nai-interesna-za-vas.1357629
цитирай
7. yoan2015 - Съжалявам, не съм съгласен.
03.05.2015 09:47
Идеята би била добра при положение, че всеки ден си отива някой. Ако е така, значи наистина съм объркал сайта. Достатъчно е да се отдаде почит на починалия, както и беше направено, ама да се разлепват некролози...
цитирай
8. latestnews - Подкрепям. Г-жо а блокираните от ...
03.05.2015 12:33
Подкрепям.
Г-жо
а блокираните от блог.бг блогове също са един вид убийство. И умиране
цитирай
9. varg1 - Предполагам
03.05.2015 13:53
че някои от роднините може да знае паролата и да влзе да съобщи за това.
цитирай
10. stela50 - Подкрепям !
03.05.2015 14:01
Подкрепям !
цитирай
11. donchevav - Чудесна идея, Ани! Подкрепям!
03.05.2015 14:10
Чудесна идея, Ани!
Подкрепям!
цитирай
12. djani - Ани,
03.05.2015 15:03
Винаги съм те смятал за сродна, много състрадателна и интелигентна душа. Този постинг е поредното доказателство. Подкрепям!
цитирай
13. yotovava - Подкрепям, не само защото залисани ...
03.05.2015 17:54
Подкрепям, не само защото залисани в ежедневни грижи губим връзка с тези хора и не знаем какво се е случилос тях, но и за да не може да бъде злоупотребявано с никовете им
цитирай
14. favn56 - В един момент не се усещаме, като ...
03.05.2015 18:33
В един момент не се усещаме, като воюваме в това пространство, а в следващия миг човека го няма. Жалко, че си е отишъл един човек - с болките си, с тегобите си, а ние продължаваме да се надвикваме. Нека има такова ъгълче, за да не се забравят тези хора.
цитирай
15. mamkamu - :)
03.05.2015 20:10
Ако утре аз умра, едва ли ще искам некрологът ми да се висне някъде на първа страница и да ме виждат хора, за които въобще не им дреме за мен. А и що да развалям на хората настроението? Дал съм паролата на жена ми, и ако утре гушна букета, се надявам, да напише поне два реда за мен. Ама тя да ги напише... или някой приятел... човек, който ме обича, а не някакъв модератор от блог.бг, който ще влезе един вид в ролята на погребален агент.

И въобще това с некролозите е някаква много сбъркана наша традиция, потвърждаваща отдавнашното ни нарадопсихологическото състояние, според което, споделяме мъката си с широка ръка, но за щастието си, мълчим, сякаш го няма. Това ще да се някакви остатъци от езичеството, знам ли :)

По ще ми хареса, да има рубрика за родените деца и внуци на потребителите :)
цитирай
16. anibel - Здравейте всички, реших да ви ...
03.05.2015 22:40
Здравейте всички, реших да ви разкажа по-подробно за желанието си. Съвсем скоро, ако има хора, които още не знаят почина мой добър приятел Дидо Игнатов-
didoignatov.blog.bg

Той беше най-добрият и слънчев човек, когото познавах.
Беше ми обещал след излизането от болницата да изпее любима моя песен. Очаквах излизането му, когато случайно видях страшната вест във фейсбук.
Живея в чужбина, нямаше как да бъда на погребението му.
Болката е голяма и ми се искаше да я споделя с други, които тъгуват за него. Това се случи на страницата му във фейсбук, но само защото беше оставил стената си отворена за споделяне от приятелите му.
Любимото му място беше тук в блога и последното му стихо го доказва. Беше влязъл в блога съвсем скоро след първата си операция, защото му липсваха мястото и приятелите и вече раздаваше любов, кураж и усмивки на всички. Само, който го е познавал знае какъв беше той.

Желанието ми беше да има място, където да обединим енергия и да му я изпратим, защото надявам се всеки знае, че тя ,,храни,, починалият. Исках това място да носи неговото име ,,дидоним,, примерно, както той нарече блог.бг имайки предвид, че е мястото в което лети. Исках това да се направи в негова чест и памет, защото той при всичките си тежки и мъчителни страдания от които боледуваше се беше запазил добър, по-добър даже отколкото беше.


Представях си го като някакво квадратче с птица на първа страница и надпис от който да става ясно какво е това място. След като се отвори да бъдат изписани имената на всички починали блогъри, които да се отварят и всеки да си има кътче, където да споделяме чувствата си за всеки по отделно.
Подкрепям Куш, нека е място без парола, където всеки може да пише. Сигурно има още неща за обсъждане по това предложение, но не вярвам да се стигне дотам.
Надеждата ми намаля и ми е по-тъжно от всякога.

На тези, които се изказаха против мога да кажа много неща, но сърцето ми е още свито, затова само ще им кажа: Съжалявам ви.
цитирай
17. anibel - ...
04.05.2015 20:58
Дотук ще си остане всичко, нали?
цитирай
18. faktifakti - подкрепям идеята
07.05.2015 14:22
!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1155716
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол